პაციენტის კმაყოფილება ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ხარისხის ინდიკატორია. წინამდებარე კვლევა ასახავს პაციენტთა კმაყოფილებას ამბულატორიული მომსახურებით, მის დამოკიდებულებას ამბულატორიული მომსახურეობის ისეთი ასპექტების მიმართ, როგორებიცაა: რეგისტრატურა, ლოდინი, მედპერსონალის დამოკიდებულება, ხელმისაწვდომობა ამბულატორიულ სერვისებზე, პაციენტის ხარჯები.
კვლევის მიზანს შეადგენდა პაციენტის შეხედულებების და მოსაზრებების გამოვლენა ამბულატორიული მომსახურების ნაკლოვანებებისა და უპირატესობების შესახებ.კვლევა ჩატარდა 15.01.2018-დან 20.05.2018-მდე.
კითხვარი შედგენილია საერთაშორისო სტანდარტების მიხედვით და მასში გამოყენებულია პაციენტის კმაყოფილების და მომსახურების ხარისხის შეფასების ყველა აუცილებელი კრიტერიუმი.
იხილეთ კვლევის PDF ელექტრონული ვერსია
ხარისხის მართვის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, მედიცინის აკადემიური დოქტორი